У навчальних закладах Гайворонського району проводиться робота, направлена на
виконання Плану заходів щодо популяризації
вивчення англійської мови.
22 січня в НВК
«Гайворонська гімназія-загальноосвітня школа I-III ступенів №5» проведено
майстер-клас вчителя-методиста Гончарука В.М. на тему «Навчання читанню при
підготовці до ЗНО» для вчителів англійської мови району.
28 січня учениці
НВК Довгошея Яна (11 клас) і Гронська Катерина (10 клас) взяли участь у
фінальному турі Британського міжнародного конкурсу з англійської мови НМС
(Конференція Директорів Шкіл Великобританії). На цій стадії конкурсу учні
проходили співбесіду з директором, психологом, іншими представниками
найпрестижніших шкіл Великобританії.
В січні
колишній учень НВК, зараз — студент КНУ ім. Т. Шевченка Лінецький Артем
(переможець минулорічного конкурсу НМС) від’їхав до школи Стоувер-скул
безкоштовно навчатися протягом року.
20 лютого шестеро учнів 10-11 класів
шкіл району взяли участь в обласній олімпіаді
з англійської мови. Всі
старшокласники показали досить високі знання і навички з англійської мови у
всіх аспектах мовленнєвої компетенції: аудіюванні, читанні, письмі, говорінні
та набрали високі бали. Учениця НВК «Гайворонська гімназія-загальноосвітня
школа I-III ступенів №5” Гончарук Олена зайняла ІІ місце.
З метою
популяризації серед учнівської молоді поетичної спадщини Вільяма Шекспіра,
виявлення обдарованих старшокласників та стимулювання подальшого розвитку їх
творчих здібностей на базі ЗШ I-III ступенів №1
м. Гайворон традиційно в лютому відбувся районний етап Всеукраїнського
конкурсу читців сонетів великого англійського поета та драматурга. В заході
взяли участь 25 учні з загальноосвітніх навчальних закладів району, які читали
сонет мовою оригіналу.
Присутнім була
представлена презентація про життєвий і творчий шлях У.Шекспіра англійською
мовою.
2015
В загальноосвітній
школі І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон 24 листопада
2015 відбувся семінар вчителів 3-х класів з реалізації проблеми «Створення умов
для розвитку особистості на принципах
життєвої компетенції через інтерактивні методи та форми навчання». В рамках
проведення семінару учасники відвідали урок літературного читання в 3-А класі
на тему: «Народні пісні», виховний захід «Рід. Родина. Україна»(вчитель І
категорії Бондаренко Г.А.); майстер-клас вчителя І категорії Кравченко Н.П.
«Моя країна – Україна».
На базі загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 м. Гайворон 22 листопада відбувся II етап Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика.
Завдання II етапу Міжнародного конкурсу
знавців української імені Петра Яцика 2015 -2016 н. р.
4 клас
1 . Прочитай
прислів’я у транскрипції і запиши його. 6 б.
[ ран':і пташки
росу пйут' а
п'ізн'і - сл'ози л':ут']
2. Виправ помилки і розстав потрібні
розділові знаки. У третьому реченні підкресли граматичну основу та
визнач відмінок іменників. 10 б.
Кто піклуєця
про здоровя
дерев. Це робить
дятел.
Дятел
перелітає з дерева
на дерево за
глядає в кожну
щілину. Від
гострого
дзйоба дятла не
зховатися жодній шкідливій
комахі.
3.Перебудуй і запиши речення так,
щоб підмет став звертанням. 2 б.
Весна
заквітчала землю рясним цвітом.
4. Згадай 5-6 письменників і
поетів, з творами яких ти уже познайомився. 5 б.
Запиши їхні прізвища в
алфавітному порядку.
5. У поданих словосполученнях
заміни слова на пестливі. Запиши їх, розбери за будовою.
6 б.
Чорний
кіт –
Мала
миша -
6. Запиши словосполучення, підкресли в них прикметники, ужиті в
переносному значенні. 6 б.
Гострий
(слово, сокира, олівець, зуби, біль, суперечка).
7. Ти полюбляєш слухати
цікаві історії? Найкращі розповідачі – наші бабусі й дідусі! Яку дивовижну
історію ти почув (почула) від них? Перекажи її, поділись з нами! (12-15
речень). 15б.
Оленка
З., учениця 4 класу, своє оповідання
розпочала так: «Якось приїхав до
нас із села дідусь Назар. Такий спритний до цікавих історій! Ввечері, коли всі
зібралися біля столу, він розповів дивовижну історію. Ось послухайте …»
Максимальна кількість балів - 50
Бажаємо успіхів!
Завдання II етапу
Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика
2015 – 2016 н. р.
3 клас
1.
Запиши
слова в алфавітному порядку, встав пропущені букви: 6 б.
з…мля, ц…глина, ж…ття, в…снянка,
кр…ло, д…рев’яний, ч…сло, м…док.
2.
Випиши слова , у яких : 9 б.
А) звуків
і букв однаково;
Б) звуків менше , ніж букв;
В) звуків більше, ніж букв.
Радіо, праця, рідня, дзюркіт,
авіалінія, алюміній, дощ, жолудь, емальований, п’ятка, об’їзд, сім’я,
розбуджений, електродзвоник, троє, ячмінь, льон, ідея, обсаджувати.
3.
Заміни прикметник у поданих словосполученнях 3
б.
протилежним за значенням:
Легка
задача -
Ледачий
хлопчик –
Веселий танок -
Холодний ранок -
Зоряна ніч -
Яскравий малюнок -
4. Добери порівняння:
3 б.
Хитрий, як ... Колючий, як...
Голодний, як ... Здоровий,
як ...
Впертий, як ... Балакучий, як…
5. Перестав букви так, щоб
вийшло нове слово: 5 б.
Осел, лісок, кіт, марка, кури, тіло, банка,
нора, смола, качай.
6. З поданих слів склади і запиши речення.
Визнач граматичну основу.
Розкішний, безкраїй, за, розкинувся,
селом, степ. 7 б.
По,
барвінок, подвір’ю, в’ється, зелений, кучерявий.
7.
Склади казку за поданим початком. Добери заголовок. 12 б.
Завітала осінь у садок. Зупинилась
біля яблуньки...
Максимальна кількість балів – 45.
Бажаємо успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар