новини



2016

    У навчальних закладах Гайворонського району проводиться робота, направлена  на виконання Плану заходів щодо популяризації   вивчення англійської мови.
         22 січня в НВК «Гайворонська гімназія-загальноосвітня школа I-III ступенів №5» проведено майстер-клас вчителя-методиста Гончарука В.М. на тему «Навчання читанню при підготовці до ЗНО» для вчителів англійської мови району.
       28 січня учениці НВК Довгошея Яна (11 клас) і Гронська Катерина (10 клас) взяли участь у фінальному турі Британського міжнародного конкурсу з англійської мови НМС (Конференція Директорів Шкіл Великобританії). На цій стадії конкурсу учні проходили співбесіду з директором, психологом, іншими представниками найпрестижніших шкіл Великобританії.
     В  січні колишній учень НВК, зараз — студент КНУ ім. Т. Шевченка Лінецький Артем (переможець минулорічного конкурсу НМС) від’їхав до школи Стоувер-скул безкоштовно навчатися протягом року.
         20 лютого шестеро учнів 10-11 класів шкіл району взяли участь в обласній олімпіаді  з англійської мови.  Всі старшокласники показали досить високі знання і навички з англійської мови у всіх аспектах мовленнєвої компетенції: аудіюванні, читанні, письмі, говорінні та набрали високі бали. Учениця НВК «Гайворонська гімназія-загальноосвітня школа I-III ступенів №5”  Гончарук Олена зайняла ІІ місце.
       З метою популяризації серед учнівської молоді поетичної спадщини Вільяма Шекспіра, виявлення обдарованих старшокласників та стимулювання подальшого розвитку їх творчих здібностей на базі ЗШ I-III ступенів №1  м. Гайворон традиційно в лютому відбувся районний етап Всеукраїнського конкурсу читців сонетів великого англійського поета та драматурга. В заході взяли участь 25 учні з загальноосвітніх навчальних закладів району, які читали сонет мовою оригіналу.
Присутнім була представлена презентація про життєвий і творчий шлях У.Шекспіра англійською мовою.




 2015


В загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів  №1 м. Гайворон 24 листопада 2015 відбувся семінар вчителів 3-х класів з реалізації проблеми «Створення умов для розвитку особистості  на принципах життєвої компетенції через інтерактивні методи та форми навчання». В рамках проведення семінару учасники відвідали урок літературного читання в 3-А класі на тему: «Народні пісні», виховний захід «Рід. Родина. Україна»(вчитель І категорії Бондаренко Г.А.); майстер-клас вчителя І категорії Кравченко Н.П. «Моя країна – Україна».






 


  








             

 На базі загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 м. Гайворон 22 листопада відбувся II етап Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. 

Завдання II етапу Міжнародного конкурсу знавців української  імені Петра                                                                      Яцика     
                                                     2015 -2016 н. р.

4 клас

 1 . Прочитай прислів’я у транскрипції і запиши його.                              6 б.
[ ран':і    пташки   росу    пйут'     а    п'ізн'і   -      сл'ози       л':ут']


2. Виправ помилки і розстав потрібні розділові знаки. У третьому реченні підкресли граматичну основу  та  визнач відмінок іменників.             10 б.    

               Кто   піклуєця   про   здоровя   дерев.  Це  робить  дятел.

Дятел  перелітає   з   дерева   на   дерево  за  глядає  в  кожну   щілину. Від 

гострого  дзйоба   дятла  не  зховатися   жодній   шкідливій   комахі.


  
3.Перебудуй і запиши речення так, щоб підмет став звертанням.          2 б.          

Весна заквітчала землю рясним цвітом.


4. Згадай 5-6 письменників і поетів, з творами яких ти уже познайомився.                                                                                                   5 б.
Запиши їхні прізвища в алфавітному порядку.


5. У поданих словосполученнях заміни слова на пестливі. Запиши їх, розбери за будовою.
                                                                                                                            6 б.
Чорний кіт –
Мала миша -


6. Запиши словосполучення, підкресли в них прикметники, ужиті в переносному значенні.                                                                                      6 б.

Гострий (слово, сокира, олівець, зуби, біль, суперечка).


7.      Ти полюбляєш слухати цікаві історії? Найкращі розповідачі – наші бабусі й дідусі! Яку дивовижну історію ти почув (почула) від них? Перекажи її, поділись з нами! (12-15 речень).                                             15б.                        
Оленка З., учениця 4 класу, своє оповідання  розпочала так: «Якось приїхав до нас із села дідусь Назар. Такий спритний до цікавих історій! Ввечері, коли всі зібралися біля столу, він розповів дивовижну історію. Ось послухайте …»


Максимальна кількість балів - 50

Бажаємо успіхів!






Завдання II етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика
2015 – 2016 н. р.

3 клас

1.        Запиши слова в алфавітному порядку, встав пропущені букви:    6 б.                                                                                                                                              
з…мля, ц…глина, ж…ття, в…снянка, кр…ло, д…рев’яний, ч…сло, м…док.

2.  Випиши слова , у яких :                                                                           9 б.                          
А) звуків і букв однаково;
Б) звуків менше , ніж букв;
В) звуків більше, ніж букв.
Радіо, праця, рідня, дзюркіт, авіалінія, алюміній, дощ, жолудь, емальований, п’ятка, об’їзд, сім’я, розбуджений, електродзвоник, троє, ячмінь, льон, ідея, обсаджувати.

 3.  Заміни прикметник у поданих словосполученнях                                 3 б.
        протилежним за значенням: 
  Легка задача - 
  Ледачий хлопчик –
  Веселий танок - 
 Холодний ранок - 
 Зоряна ніч - 
 Яскравий малюнок - 
4. Добери порівняння:                                                                                           3 б.
 Хитрий, як ...                                Колючий, як...
 Голодний, як ...                            Здоровий,  як ...
 Впертий, як ...                              Балакучий, як…

5. Перестав букви так, щоб вийшло нове слово:                           5 б.
 Осел, лісок, кіт, марка, кури, тіло, банка, нора, смола, качай.

6.  З поданих слів склади і запиши речення. Визнач граматичну основу.                
Розкішний, безкраїй, за, розкинувся, селом, степ.                          7 б.
По, барвінок, подвір’ю, в’ється, зелений, кучерявий.

7. Склади  казку за поданим початком. Добери заголовок.       12 б.
Завітала осінь у садок. Зупинилась біля яблуньки...


Максимальна кількість  балів – 45.

Бажаємо успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар